Travian Answers

Ας αρχίσουμε με την ερώτησή σας

Ψάξτε απαντώντας ερωτήσεις

Για να βρείτε μια απάντηση, επιλέξτε μια κύρια κατηγορία και μετά μια υποκατηγορία μέχρι να εμφανιστεί η απάντηση πιο κάτω, Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να βρείτε μια απάντηση μόνος/η σας, θα έχετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τέλος. .

Έχω μια ερώτηση σχετικά...

Ας δούμε τις λεπτομέρειες:

Ψάξτε μέσω sitemap

Προτιμάτε να ψάχνετε μέσω ενός κανονικού sitemap όπως γνωρίζετε από τα αγαπημένα σας websites; Κανένα πρόβλημα. Απλά χρησιμοποιήστε την Answers sitemap-πλοήγηση για να βρείτε την απάντηση.

Ποια είναι η διαδικασία μεταφοράς του Χρυσού;

Τι είναι η μεταφορά χρυσού;

Μόνο ο χρυσός που αγοράσατε μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο λογαριασμό. Ο χρυσός που αποκτήσατε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (από Silver Exchange, Tasks ή Rewards κ.λπ.) δεν είναι μεταβιβάσιμος.

Ο χρυσός μπορεί να μεταφερθεί μόνο σε άλλους κόσμους παιχνιδιών της ίδιας έκδοσης παιχνιδιών και χωρών όπου αγοράστηκε ο χρυσός

Για παράδειγμα,

Το χρυσό που αγοράστηκε στον τομέα της Anglosphere (ANGLO1 - ts1.anglosphere.travian.com) δεν μπορεί να μεταφερθεί στον COM International Domain (COM1 ts1.travian.com)
Όταν υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις (όπως ειδικοί διακομιστές, τουρνουά κ.λπ.), οι πληροφορίες σχετικά με τη μεταφορά εντός ή εκτός του κόσμου παιχνιδιών θα αναφέρονται στην ανακοίνωση του διακομιστή στο φόρουμ.


Πώς μπορώ να μεταφέρω το χρυσό μου;


Για να μεταφέρετε το χρυσό σας πριν τελειώσει ένας διακομιστής, πρέπει πρώτα να διαγράψετε τον λογαριασμό σας. Στο τμήμα διαγραφής στη σελίδα του λογαριασμού σας (κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού) θα σας πει πόσα χρυσά θα μπορείτε να μεταφέρετε. Αν έχετε αγοράσει πρόσφατα χρυσό, ενδέχεται να υπάρξει πρόσθετη καθυστέρηση για να διαγράψετε το λογαριασμό σας, για λόγους ασφαλείας.

Αφού διαγραφεί ο λογαριασμός σας (μόλις τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση), θα αποσταλεί ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην καταχωρημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Σημείωση: Οι Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών δεν είναι σε θέση να υπερβούν ή να επιταχύνουν αυτή τη διαδικασία.

Αν έχετε κάποιο υπόλοιπο χρυσού στο λογαριασμό σας όταν τελειώσει ένας διακομιστής, θα λάβετε επίσης ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα περιέχει έναν σύνδεσμο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μεταφέρετε το χρυσό σας, ακολουθώντας τις οδηγίες στην οθόνη.

Ο σύνδεσμος μεταφοράς που λαμβάνετε ισχύει για πάντα έως ότου μεταφερθεί ο χρυσός ή εάν διαγραφεί η IGM για αποδοχή (όπως αναφέρεται παραπάνω). Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να περιμένετε να γίνει επανεκκίνηση ενός διακομιστή μετά την ολοκλήρωσή του, να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό και, στη συνέχεια, να μεταφέρετε το χρυσό σας στο νέο λογαριασμό (σαν να μεταφέρετε το χρυσό σας από έναν διακομιστή στον επόμενο). Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε αμέσως τη σύνδεση μεταφοράς χρυσού, θα πρέπει να τη φυλάξετε σε ασφαλές μέρος όπου δεν μπορεί να διαγραφεί τυχαία.

Σημείωση: Οι Υπηρεσίες Πελατών μπορούν να αναδημιουργήσουν συνδέσεις μεταφοράς μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, αν το χάσετε.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά την προσπάθεια μεταφοράς του χρυσού σας, χρησιμοποιήστε το εργαλείο υποστήριξης για να επικοινωνήσετε με τις Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών που θα σας βοηθήσουν.

Σημείωση: Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεταφοράς χρυσού πηγαίνουν συχνά στο γραμματοκιβώτιο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας / απορριμμάτων ή στον φάκελο προωθήσεων (ιδιαίτερα στο Gmail). Ελέγξτε τους φακέλους αυτούς πριν επικοινωνήσετε με τις Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών.


Απαντήθηκε ικανοποιητικά η ερώτησή σας;

Ναι   Ουδέτερο   Όχι