Travian Answers

Ας αρχίσουμε με την ερώτησή σας

Ψάξτε απαντώντας ερωτήσεις

Για να βρείτε μια απάντηση, επιλέξτε μια κύρια κατηγορία και μετά μια υποκατηγορία μέχρι να εμφανιστεί η απάντηση πιο κάτω, Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να βρείτε μια απάντηση μόνος/η σας, θα έχετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τέλος. .

Έχω μια ερώτηση σχετικά...

Ας δούμε τις λεπτομέρειες:

Ψάξτε μέσω sitemap

Προτιμάτε να ψάχνετε μέσω ενός κανονικού sitemap όπως γνωρίζετε από τα αγαπημένα σας websites; Κανένα πρόβλημα. Απλά χρησιμοποιήστε την Answers sitemap-πλοήγηση για να βρείτε την απάντηση.

Περιπέτεια

Οι περιπέτειες είναι παρόμοιες με το σύστημα quest για τον ήρωα. Δεν υπάρχουν εργασίες που πρέπει να κάνετε σε αυτές τις περιπέτειες. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να στείλετε τον ήρωα σε μια περιπέτεια στον χάρτη. Μόλις φτάσει, ο ήρωας θα εξερευνήσει το σημείο στον χάρτη και θα επιστρέψει στο χωριό σας αυτόματα αν επιζήσει.

Οι περιπέτειες εμφανίζονται τυχαία τόσο γύρο από την πρωτεύουσα όσο και στα χωριά που έχουν Περιοχή ηρώων. Δεν συνδέεται με το χωριό βάση του ήρωα ή την τοποθεσία που βρίσκεται ο ήρωας την δεδομένη στιγμή.

Η φθορά που προκαλείται σε κάθε περιπέτεια διαφέρει και αυξάνει ελάχιστα από περιπέτεια σε περιπέτεια. Πριν στείλετε το ήρωα σε περιπέτεια μπορείτε να δείτε το επίπεδο δυσκολίας. “Φυσιολογικές” περιπέτειες είναι αρκετά εύκολες. Η φθορά που προκαλείται στο ήρωα και η εμπειρία που κερδίζει είναι χαμηλά. Ακόμα και ¨δύσκολες” περιπέτειες, συνήθως, δεν θα σκοτώσουν έναν ήρωα με 100% υγεία, αλλά η φθορά που προκαλείται είναι πολύ μεγαλύτερη και η εμπειρία που κερδίζει διπλάσια. Η τοποθεσία της περιπέτειας (όαση, φύση, Ναταριανά χωριά κλπ) δεν παίζει ρόλο στην φθορά που προκαλείται στον ήρωα. Μια περιπέτεια που βρίσκεται σε ένα βουνό είναι το ίδιο επικίνδυνη με μια περιπέτεια σε ένα χωριό Νατάριων. Μπορείτε να μειώσετε την φθορά που προκαλείται στον ήρωα αυξάνοντας την δύναμη μάχης του. Υπάρχουν δυο τρόποι να το κάνετε αυτό. Πολλά αντικείμενα προσθέτουν δύναμη μάχης στον ήρωα. Αλλά μπορείτε να αυξήσετε την δύναμη μάχης του ήρωα προσθέτοντας μερικού πόντους ικανοτήτων σε αυτήν την ικανότητα κατά την αναβάθμισή του.

Οι διαθέσιμες περιπέτειες μπορούν να βρεθούν στον χάρτη.

Adventures on map

Υπάρχει επίσης μια λίστα των διαθέσιμων περιπετειών στον πίνακα του ήρωα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που ένας ήρωας μπορεί αν βρει όταν αρχίζει μια περιπέτεια.

  • Τίποτα (εκτός από φθορά και εμπειρία)
  • Πανοπλία/Όπλο (οποιοδήποτε επίπεδο ποιότητας είναι δυνατό)
  • Εξοπλισμό
  • Ασήμι
  • Ύλες
  • Διάσπαρτα στρατεύματα

Υπήρξαν πολλές ερωτήσεις για την διαφορά των ανταμοιβών που λάμβαναν παίκτες στις πρώτες 10 περιπέτειες. Αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι ότι ο καθένας, πάνω-κάτω, λαμβάνει τις ίδιες ανταμοιβές και αποτελέσματα από τις πρώτες 10 περιπέτειες. Η ακόλουθη λίστα γράφει τι θα λάβετε στις πρώτες σας περιπέτειες:

  • 1x τίποτα παρά μόνο εμπειρία
  • 1x Άλογο
  • 2x ύλες
  • 2x ασήμι
  • 1x Στρατεύματα (βασική μονάδα της φυλής σας, 3 μονάδες για την ακρίβεια)
  • 1x έναν αριθμό κλουβιών
  • 1x ένα βιβλίο της σοφίας
  • 1x έναν αριθμό αλοιφών

Οι ανταμοιβές θα είναι πάντα οι ίδιες, όπως αναφέρεται παραπάνω – μόνο η σειρά που λαμβάνονται θα αλλάξει. Αυτό σημαίνει φυσικά ότι δεν θα λάβετε τα αντικείμενα/ανταμοιβές με την σειρά που τα έγραψα. Μετά από αυτό, οι ανταμοιβές και τα αντικείμενα είναι τυχαία, αλλά ο καθένας έχει την ίδια ευκαιρία να βρει κάτι με αξία, ανεξάρτητα από το μέγεθος λογαριασμού ή άλλους παράγοντες.

Ποσοστό Αναπαραγωγής Περιπετειών

Με την ενεργοποίηση λαμβάνετε 3 περιπέτειες.

Επιπλέον λαμβάνετε σε έναν 1x ταχύτητας server:

  • μέρα 0 - 2: 3 περιπέτειες κάθε μέρα
  • μέρα 4 - 16: 2 περιπέτειες κάθε μέρα
  • μέρα 17 - 63: 1.5 περιπέτειες κάθε μέρα
  • μέρα 64 – τέλος του server: 1 περιπέτειες κάθε μέρα

Καθώς ένας 3x ταχύτητας server τρέχει 3 φορές γρηγορότερα θα λαμβάνετε τις περιπέτειες 3 φορές γρηγορότερα από έναν 1x ταχύτητας server:

  • μέρα 0: 9 περιπέτειες κάθε μέρα
  • μέρα 1 - 5.3: 6 περιπέτειες κάθε μέρα
  • μέρα 5.4 - 21: 4.5 περιπέτειες κάθε μέρα
  • μέρα 22 – τέλος του server: 3 περιπέτειες κάθε μέρα

Η μέρα αρχίζει από την ενεργοποίηση του λογαριασμού και ΟΧΙ από την έναρξη του server. Η αναπαραγωγή είναι τυχαία μέσα στην ημέρα, οπότε μπορεί να λάβετε 9 περιπέτειες τις πρώτες 30 ώρες, και μετά να πρέπει να περιμένετε 30 ώρες για να λάβετε την 10η περιπέτεια.

Ημερομηνίες διευθέτησης αντικειμένων

Στους κανονικούς servers:

  • Επίπεδο 1: μέχρι τη 70 μέρα του server
  • Επίπεδο 2: μέρες 70 - 140 του server
  • Επίπεδο 3: ξεκινώντας τη 140 μέρα του server

Στα ετήσια γένεθλια και ειδικούς servers (όπως Path to Pandora):

  • Επίπεδο 1: μέχρι τη 50 μέρα του server
  • Επίπεδο 2: μέρες 50 - 110 του server
  • Επίπεδο 3: ξεκινώντας τη 110 μέρα του server

Στα παραπάνω ο αριθμός των μερών είναι για 1x ταχύτητα.

Γενικά, στους 2x ταχύτητας κόσμους το επίπεδο 2 και επίπεδο 3 τα αντικείμενα εμφανίζονται στις μισές μέρες από στους 1x ταχύτητας κόσμους. Στους 3x ταχύτητας κόσμους εμφανίζονται 3 φορές γρηγορότερα από στους 1x ταχύτητας κόσμους.

Αλλαγές για ειδικούς κόσμους υπάρχουν λεπτομέρειες παρακάτω:

Για το Codex Victoria X2

  • Επίπεδο 1: μέχρι τη 25 μέρα του server
  • Επίπεδο 2: μέρες 25 - 55 του server
  • Επίπεδο 3: ξεκινώντας τη 55 μέρα του server

Απαντήθηκε ικανοποιητικά η ερώτησή σας;

Ναι   Ουδέτερο   Όχι